Kuidas tellida?

  1. Leidke e-poes endale sobiv toode.
    2. Sisestage vajalik kogus ning vajutage nuppu “Lisa korvi” (kui “Lisa korvi” nupp on hall värvi, siis toode puudub hetkel laos).
    3. Järgnevalt vajutage ostukorvi pildile, mille vajutamisel avaneb „Ostukorvi“ vaade. Kui soovite tellimusele midagi lisada, vajutage “Jätka ostlemist” linki.
    4. Tellimuse edastamiseks täitke nõutud väljad.
    – Firmale arvet saamiseks, palun valige “Ettevõte” ja sisestage firma nimi;
    – Eraisikuna tellides sisestage oma nimi ja aadress;
    – Kui kohaletoomise aadress ja arve aadress ei ole sama, sisestage ka tarneaadressi;
    – Juhul kui soovite kasutada Omniva, siis valige ka pakiautomaati.
    5. Valige kohaletoimetamise võimaluste vahel – Omniva, tähitud post või kuller. Saatmise kulud on kalkuleeritud automaatselt sõltuvalt riigist ja tellimuse kaalust.
    6. Valige sobiv „Makseviis”. Meil saad tasuda pangaülekandega, krediitkaardiga või PayPal’iga.
    7. Kontrollige tellimus üle ning vajutage seejärel “Kinnita tellimus” nupule.
    8. Kohe peale tellimuse kinnitamist saadame teile arvet ning peale makse laekumist paneme tellimuse teele.

Kauba tagastamine ja ümbervahetamine.

Xserum.ee veebipoest ostetud kaubale kehtivad Eesti Vabariigi seadustes ettenähtud garantii ja tagastamise kord. Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane kauba tagastamisõigus, vastavalt Võlaõigusseaduse § 56-le.

TOOTE TAGASTAMINE:

*Klient peab oma tagastamissoovist teada andma (INFO@XSERUM.EE) 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist täites tellimuse tagastamise avalduse lehe allosas.

*Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.

*Kauba tagastamiskulud kannab klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.

*Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest. Lisaks tagastatud kauba maksumusele tagastatakse ka kauba kättetoimetamis kulud.

*Avatud pakendiga kosmeetika tagastamisele ei kuulu. Samuti ei kuulu tagastamisele tooted mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida. Näiteks ripsmetuššid, mille säilivusajad on suhteliselt lühikesed ja sõltuvad otseselt toote avamisajast.

*Võimalike pretensioonide korral, palume saata e-mail aadressile INFO@XSERUM.EE Saadetud kirjas palume kirjeldada võimalikult täpselt, milles pretensioon seisneb ning ärge unustage lisamast kontaktandmeid. Pretensiooni esitajaga võetakse ühendust 3 tööpäeva jooksul.

*Kliendil on võimalik pöörduda tarbijakaitseameti tarbijakaebuste komisjoni poole.

XSERUM.EE OÜ
Reg. 14690632
Juriidiline aadress: Harjumaa, Tallinn linn, 
Järveotsa tee 11-36, 13520
Klienditeeninduse tel: +372 53994046
E-post: info@xserum.ee